Subject: FW: Justiits- ja Digiministeeriumi ja tema valitsemisala asutuste 2025. aasta eelarve kinnitamine
From: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 07:19:03 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, January 31, 2025 9:08 AM
To: Kairi Jürgenson <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked]>; Talhk info <[email-masked]>; Kohtute 
infoteenistus <[email-masked]>; Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; 
Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; Tartu HK Tartuhk info 
<[email-masked]>; Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; 
kinnistusosakond <[email-masked]>; Kohtute infoteenistus 
<[email-masked]>
Subject: Justiits- ja Digiministeeriumi ja tema valitsemisala asutuste 2025. 
aasta eelarve kinnitamine

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Justiits- ja Digiministeeriumi ning tema valitsemisala asutuste 
2025. aasta eelarve kinnitamine

Registreerimise kuupäev: 30.01.2025

Registreerimise number: 5.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee